moarunttellus.blogg.se

Välkommna att följa vår jordenrunt resa Matilda & Anna heter vi, glada Göteborgare. Resan går Los Angeles - Fiji - Nya Zeeland - Australien - Hong Kong.

Okänd fena

Kategori: JordenRunt

Vi har nu haft våra två första dagar på surfcampet. Det är rätt svårt men vi börjar komma in i det mer och mer och kan ändå fånga några coola vågor 😏. Idag började vi med att åka på vågor som inte var helt brutna. Så hela gänget låg ute och guppade på det öppna djupa havet medans en och och paddlade in till instruktören som hjälpte oss att fånga en bra våg. Det är då jag (Anna) får syn på en svart fena. Jag tänkte att det kan bara vara något svart skräp men då fick jag syn på den igen. Sara ser min vettskrämda blick och jag fäster blicken i hennes ögon och säger lugnt men seriöst "jag skojar inte, vi paddlar och tar nästa våg in". Under tiden vi paddlar inåt försöker jag nog mest övertyga mig själv genom  att säga högt att det antagligen var en delfin.  Vem fenan tillhörde får vi nog aldrig veta. 
/Annasombrottasmedhajar 

KOMMENTARER:

  • Lovisa ET säger:
    2015-02-26 | 04:46:59
    Bloggadress: http://lovisat.devote.se/

    Fy fasiken vad obehagligt!!!

  • Elin säger:
    2015-02-26 | 18:03:51

    Åh herregud! Du som är så rädd 💗 fast sjukt coolt ändå! Du kan ju säga att du simmat med hajar nu 😏

    Svar: Jaaa då kan du tänka dig hur snabbt mitt hjärta slog och hur läskigt det var att stoppa ner händerna i vattnet för att paddla! Men jag klarade mig!
    moarunttellus.blogg.se

  • Mammaulrika säger:
    2015-02-27 | 00:08:45

    Vill ha rapport VARJE dag ,Tack 🐟🏊🐬🏄

    Svar: Jaaa, vi ska bli bättre!
    moarunttellus.blogg.se

Kommentera inlägget här: